اسلام

تشیع

اسلام

تشیع

حدیث امام حسن عسکری (ع) درمورد بهترین دوست

بهترین دوست

حضرت امام حسن عسکری : 


خَیْرُ إِخْوَانِکَ مَنْ نَسِیَ ذَنْبَکَ وَ ذَکَرَ إِحْسَانَکَ إِلَیْهِ‏. أعلام الدین فی صفات المؤمنین،ص 313

 

بهترین دوستت کسی است که بدی هایت را فراموش کرده و خوبی هایت را در ذهن دارد

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام بزرگوار
شاخه طوبی مزین به نام و تصویر شهیدی دیگر است ....
منتظرتونیم
یاعلی

سلام
ممنون از شما

ترقی شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:38 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام

خداقوت

سلام
ممنون بزرگوار

سلام بزرگوار
خداقوت ...

این هفته ختم سوره ملک داریم هدیه به شهید حاج حسین خرازی ....
قدمتون بر چشم...
یاعلی

سلام
ممنون از شما
چشم

واله جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 14:15 http://www.Valeh-heyran.blogsky.com

تاخدا هست،،،
کسی تنهانیست،،،
من اگر گم شده ام،،،
تو اگر خسته شدی،،،
در پس پرده ی اشک من وتو،،،
مأمن گرم خداست،،،
او همین جاست،،،
کنار من و تو،،،
سال ها منتظراست؛
تا به سویش بدویم از سرشوق،،،
تا صدایش بزنیم ازسر عجز،،،
و بفهمیم که او مونس واقعی خلوت ماست....

یا ابا صالح المهدی (عج)...

تنها آرزو نمی کنم بیایی...

چون همه میدادنند میایی...

آرزو می کنم وقتی می آیی...

چشمانم شرمسار نگاه مهربانت نباشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد